Skogspromenad

under en blå himmel i helgen, skogen var lugn och så fin.

This entry was posted in Höstkänning, I vår skogsbacke, Vanliga dagar and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Skogspromenad

  1. Anita says:

    Vilka härliga höstbilder du tagit och tack för dina fina ord på mitt “Blommig fredag-inlägg”. Min dröm är faktiskt att ge ut en bok. Får se om man kan göra det när man blir pensionär kanske🙂

    Du skrev att du fått en trädgårdsbok av Ron i födelsedagspresent. Det betyder alltså att du fyller år idag eller precis har fyllt år antar jag. Då vill jag utbrista i “Ett jättestort GRATTIS!”. Hoppas du haft en fin födelsedag.

    Imorse var det riktigt kylslaget när jag gick upp. Och ikväll kändes det också riktigt kallt men jag blev förvånad när jag kom hem och såg att det bara var 1 minusgrad. Ibland kan det kännas kallare när det är runt nollan än när det är minus 7-8. Skönt i varje fall att det är fredag. Ikväll blir det plockmat med lite vin. Och sedan är det två dagar ledigt. Så skönt!

    Jag hoppas du får en riktigt fin helg!

    Kram
    Anita

    • Cathy says:

      Tackar tackar, men det r inte frrn nstnsta mndag egentligen, bara det at bckerna frn Amazon kom tidigare. Det var en fin bok som Alan T hade, snacka om trdgrd.

      Ja hr var det -9 grader imorse kl 8 och sen var det nog rtt kyligt nda till senare ikvll. Nu r det runt – 3 tror jag men det knns ruggigt, det blir ruggigt inne nr det gr sdr fram och tillbaka.

      Hoppas vi alla fr en skn helg med lagom kyla och sol.

      Kram Cathy

Leave a Reply

