Nyvaken Ozzie

20130324-153619.jpg

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Nyvaken Ozzie

  1. Anita says:

    Åååååh … jag har inte suttit vid datorn på jättelänge och inte varit inne hos dig och tittat. Nu ser jag ju att du redan fått din nya hundvalp, trodde det var längre fram du skulle få honom. Han är ju bara SÅ UNDERBAR! Stort GRATTIS till din nya vän. Vilka härliga promenader ni ska ta när det äntligen blir vår. Fast jag kan tänka mig att ni tar sköna promenader redan nu. Ozzie måste ju gå ut, oavsett väder🙂

    Ha en riktigt fin påskhelg och krama Ozzie från mig!

    Kramar
    Anita

Leave a Reply

