Chili

Såhär stora har mina chilis blivit nu. Det är från frön jag fått av blogg kamrat Anita Linder. Nu är hela uterummet fullt av växter igen och sjutton vet när det kommer att gå att plantera ut i år. Och hur jag ska lösa avhärdningen…..förr har jag bara ställt alla krukor på däcket – men det var “bo” before Ozzie-:)

20130424-140122.jpg

20130424-140227.jpg

20130424-140240.jpg

This entry was posted in Uterummet. Bookmark the permalink.

One Response to Chili

  1. Anita says:

    Så fina dina chiliplantor är. Och nu är dom väl ännu större kan jag tänka, om inte Ozzie har hittat dom förstås🙂 Såg din relaxbild på Ozzie förresten. Han är ju bara helt ljuvlig. Jag planterade om en hel del chilis till “slutkrukorna” igår. En del, som jag vill ha riktigt stora och kraftiga, planterade jag i 12-liters krukor.

    Nu är det dags att göra frukost. Idag ska vi försöka hyra en kärra och köra skräp till tippen. Inte så kul jobb på en lördag men det måste göras. Och Thomas är ju inte pensionär ännu så då får man ta till helgerna🙂

    Hoppas du får en riktigt fin helg!

    Kram
    Anita

Leave a Reply

