Chilibänk

20130603-213725.jpg
Vår nya chili och paprika bänk, inköpt på Ikea för att få upp plantorna utom räckhåll för en liten valp-:).

Image | This entry was posted in chili, Uterummet. Bookmark the permalink.

One Response to Chilibänk

  1. Anita says:

    Vilken snygg och praktisk bänk. Och vilka fina chiliplantor du har. Ser att du har ganska många du också🙂 Ska vid tillfälle lägga ut en bild på min “chiliskog”. Jag kan ju ha mina på golvet då jag inte har någon nyfiken valp … även om jag skulle vilja ha en.

    Kram
    Anita

Leave a Reply

