Glansmalva

Glansmalva som jag dragit upp från frön som jag fick av en granne som varit i Österrike. Den blommar lite fortfarande och har varit jättefin i sommar.

20130913-193342.jpg

20130913-193358.jpg

This entry was posted in Min trädgård. Bookmark the permalink.

One Response to Glansmalva

  1. Anita says:

    Hm, jag undrar, precis som du gjorde när du såg mina bilder, om din glansmalva och min är samma. Tycker dina blommor ser lite större ut. Jag fick ju frön av dig förra året. Vet du vad jag ska göra. Jag kommer att så frön från min egen och dina frön. Sedan ska jag jämföra dom och se om det är två olika varianter. Om det är det så ska du få frön av min nästa år. Kan ju vara kul att ha båda sorterna🙂

    Kram
    Anita

Leave a Reply

