Nu mår jag bra igen

sa Ozzie-:)

20140201-141654.jpg

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Nu mår jag bra igen

  1. Anita says:

    Så härligt att se. Du ska veta att jag tänkt mycket på Ozzie den senaste tiden (ja det vet du ju för jag har ju skrivit och frågat om honom). Härligt att se honom se så välmående och avslappnad🙂 ut.

    Här har vi rejäl tö nu, antar att ni har det också. Synd tycker jag. Snön som kom hade gott fått legat kvar som skydd i rabatterna. Jag antar att Ozzie också tycker att “riktigt” snö är bättre och roligare att springa runt i än denna blöta sörja.

    Ha en fortsatt fin helg!

    Kram Anita

Leave a Reply

