Evigheter sen jag skrev sist

Juni var ju ganska kall men torr, knappt något regn. Sen kom juli och halva juli var väl inte så speciellt varmt det heller. Sen kom extreme värme i stället. Från halva juli tills nu, närmare halva augusti har det varit HETT. Så varmt att man knappt orkat göra nånting mer än en kort stund på morgonen. Idag har vi haft ösregn hela förmiddagen men nu är det uppehåll, fortfarande mulet och svalt. Det är skönt! Vi har matat fåglarna mycket hela sommaren och det är smockfullt med fåglar varje dag, en fröjd att sitta och titta på.

IMG_0747.CR2

This entry was posted in Min trädgård, Uterummet, Vanliga dagar. Bookmark the permalink.

One Response to Evigheter sen jag skrev sist

  1. Anita says:

    Hej Cathy! Ja det var länge sedan sist. Jag har inte heller varit “bloggaktiv” i sommar. Jag har inte varit speciellt aktiv över huvud taget. Vilken värme vi haft. Men regnet har varit välkommet, det behövdes verkligen i trädgården. Fåglarna verkar uppskatta foderautomaten … vilket gäng🙂 Nu ska jag försöka så sakteliga att komma igång igen … både med bloggandet och med trädgården.

    Ha en skön helg!

    Kram Anita

Leave a Reply

