Januari träd

För någon vecka sedan kom det massor med snö här i Hässelby. Jag brukar försöka fotografera ett av de stora träd jag passerar när jag går ut i skogen för promenade en gång i månaden för att se hur det ändras alltefter årstiderna. Så, här kommer januaris träd.

jan

This entry was posted in Årstidsträdet, Vinter, Walkies. Bookmark the permalink.

One Response to Januari träd

  1. Anita says:

    Rolig idé att ta en bild varje månad på samma motiv. Och träd är så vackra. Ska bli spännande att följa det genom året. Tänk när det börjar grönska. Jag antar att det känns som en stor skillnad för dig att ha kommit från solen och värmen i Australien till vår vinter här hemma. Fast du har ju varit hemma ett tag nu förstås.

    Jag har sått mina chiliplantor nu och alla sorter utom en har grott. Dom har stått i vardagsrummet över ett element för att få undervärme och för att gro så fort som möjligt men snart måste jag sätta dom under växthusbelysningen så att dom inte blir för långa och rangliga.

    Ha en bra vecka! Hoppas du får en ny valp snart🙂

    Kram Anita

Leave a Reply

