Solen har äntligen kommit

och det blir varmt och gott i uterummet. Crisp njuter.

IMG_0898

This entry was posted in crisp, Hundar, Uterummet. Bookmark the permalink.

One Response to Solen har äntligen kommit

  1. Anita says:

    Goa Crisp! Vi är nog många som har njutit av solen de senaste dagarna. Imorse vaknade jag tidigt till dimma och rimfrost. Solen började bryta igenom men nu är det lite moln, kanske bara dimmoln. Igår skolade jag om mina chiliplantor för andra gången (en del hade jag redan skolat om tidigare som blivit för stora). Nu ska jag gå och tittat till tomatplantorna som fått hjärtblad och en del har börjat få sina karaktärsblad. Men nu börjar det bli riktig platsbrist🙂 Hade hoppats att snart kunna ställa ut en del av frösådderna i uterummet men nätterna är ännu alldeles för kalla även om solen värmer upp rummet på dagarna. Hur går det med din kamelia? Har det slagit ut några fler blommor? Nu har min tredje en blomma som snart är utslagen och massor med knoppar på gång. Det är härligt.

    Önskar dig en riktigt härlig helg med sköna promenader med Crisp!

    Kram Anita

Leave a Reply

