Augusti träd

slutet av månaden denna gång😀

  

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Augusti träd

  1. Anita says:

    Det är kul att följa ditt träd varje månad. Idag är det soligt och fint men blåser nordan. Du undrade om vi skaffat hund. Det har vi inte men vi är långtidshundvakter åt en liten söt blandrastik. Även hon vägrar att gå ut när vädret är kulet. Över huvud taget gillar hon inte längre att gå ut på kvällarna, då vill hon hellre ligga i soffan och mysa. Vi kommer nog att ha henne hela september ut åtminstone. Nu börjar man ju vänja sig vid att ha hund. Fast jag kan för närvarande inte gå ut med henne då jag har problem med knät. Jag kan inte göra något känns det som beroende på mitt eländiga knä😦 Men jag hoppas att det kommer att hända något, att jag får besked om vad som är fel efter nästa veckas magnetröntgen och besök hos ortoped. Troligen blir det någon form av operation. Det ser jag inte fram mot men gör vad som helst för att bli bra igen.

    Ha en fortsatt fin vecka och njut av dina promenader med Crispie🙂

    Kram Anita

Leave a Reply

