En relaxad jycke😀

  

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to En relaxad jycke😀

  1. Anita says:

    Men jösses! Jag bara sitter hÀr och skrattar högt. NÄgot mer relaxat var lÀnge sedan jag sÄg. TÀnk sÄ bra man kan ha det som hund.

    Idag har vi runt nollan hĂ€r. Än sĂ„ lĂ€nge Ă€r rimfrosten kvar pĂ„ trĂ€den men imorgon Ă€r den nog borta för det ska bli Ă€nnu mildare och dom spĂ„r att det ska bli upp mot 4 grader framĂ„t tisdag. Jag sĂ„dde mina första chili i torsdags. Jamaican Bell, Erotica och Fish. Nu ska jag snart gĂ„ och börja med lördagsmiddagen.

    Ha det bra och klia Crispie pĂ„ magen frĂ„n mig😉

    Kram Anita

  2. Cathy says:

    Vi har ocksÄ nÀstan nollgradigt nu, det börjar bli lite smÄhalt pÄ stigar dÀr det Àr tilltrampat. Jag jobbar hÄrt med att fÄ Crispie att vara lagom avslappnad Àven ute pÄ promenader sÄ jag inte ska Äka kana efter henne. Ibland blir hon nÀmligen vÀldigt uppskÀrrad av saker hon ser och hör och har dÄ svÄrt att fokusera pÄ matte. Det Àr ju bÄde mountainbikes, skidÄkare, joggare, ibland barnvagnar, hör och hÀpna, och andra hundar ute i vÄr skog. För att inte tala om retsamma koltrastar och ekorrar, de kan fÄ vilken hund som helst att försöka klÀttra i trÀd de retsamma ekorrarna.
    Vi hade strömavbrott igÄr kvÀll precis nÀr vi skulle till och laga lammfÀrsbiff som Àr vÄr fredagsmiddag:-( sÄ det blev uppvÀrmd korvgryta pÄ braskaminen. Det var avbrott nÀstan 1 1/2 timme i hela HÀsselby Villastad. Tur vi kunde elda för igÄr kvÀll var det fortfarande 10 minus.
    Tror inte jag ska odla nÄgra chili i Är, har sÄ mycket kvar fortfarande. Det blir nog tomater och gurka och olika bönor ute för det gick jÀttebra förra sommaren. Och sÄ sÄdde jag vitlök i december.
    Ha en skön lördag kvÀll:-)
    Kram, Cathy

Leave a Reply

