Februari träd

  

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Februari träd

  1. Anita says:

    Som svarta siluetter lyser februariträden mot himlen. Här har det kommit lite snö på morgonen, med betoning på lite. Det ligger kanske 1 cm max på backen. Men lite ljusare har det i varje fall bllivit. Och dagarna blir ju längre och längre. Jag har sått chili och i år även paprika (blivit inspirerad av dig). Ska bli spännande att se hur det går.

    Önskar dig en fin helg!

    Kram Anita

    • Cathy says:

      Vad roligt att du blivit inspirerad av mig:-). Paprika brukar var ganska lättodlade, men kan ta tid att mogna. Jag har fortfarande så pass mycket chili kvar att det inte blir någon odling i år (tror jag såhär långt:-)). Men jag har beställt nya frökataloger från England, ska försöka bli lite duktigare på trädgården i år, får väl se hur mycket hjälp jag får av Crispie:-). Idag snöar det och är ruggigt kallt igen, usch och blä, vad jag är trött på vinter. Men ljusare och ljusare blir det i alla fall och det är ju skönt.
      Ha en skön helg du också.
      kram, Cathy

Leave a Reply

