September träd

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to September träd

  1. Anita says:

    Hej Cathy! Jag har haft blogguppehåll i sommar men nu är jag tillbaka. Och jag ser att du har skrivit mycket på din blogg. Har suttit och läst dina inlägg och kommenterat en del. Det verkar ha gått bra med era skördar i år. Samma här. Ett fantastiskt skördeår har vi haft. Har aldrig haft så mycket morötter och aldrig så fina. Många ligger fortfarande kvar i jorden som är bästa skafferiet. Men imorse vaknade jag till bara 3 plusgrader så första frostnatten rycker allt närmare. Ska skörda mängder med tomater idag. Det blir mycket tomatsoppa och soltorkade tomater den här tiden. Vi satte en ny omgång potatis också i mitten av juli som gett massor av skörd. Fortfarande har vi 5 plantor kvar att skörda och dom tänker jag låta ligga i jorden så länge som möjligt. Får skydda jorden med markväv när kylan kommer.

    Önskar dig en fin helg!

    Kram Anita

Leave a Reply

