Nu har vi varit hemma i 6 dagar

Och jetlag sitter fortfarande i så framåt sen eftermiddag är man rätt sänkt. Jag har kunnat hålla mig något sånär vaken till kl 21 men sen är det bara sängen som gäller. Det är i och för sig ganska bra att vakna tidigt för man hinner en del på förmiddagen innan jetlag tröttheten sätter in.

Ulmarra hotelimg_2917img_2918

This entry was posted in Resor, Vinter. Bookmark the permalink.

One Response to Nu har vi varit hemma i 6 dagar

  1. Anita says:

    Hej Cathy! Har just läst din kommentar hos mig men svarar här hos dig istället så jag vet att du ser svaret.

    Jag fick en klump i magen när jag läste om köttbullarna med råttgift. Jag kan bara inte för mitt liv förstå vad är det för människor som gör något sådant. Jag har läst om flera köttbullsfall men då tror jag det var glykol istället för råttgift och det var flera hundar som dog. Men det var nog ett par år sedan. När jag var liten hade vi en katt som drabbades av det ödet. Hon fick i sig råttgift, vi vet inte hur. Det var bara så hemskt. Jag var inte så gammal men jag minns det ändå. Ja, det enda du kan göra är ju att hålla Crispie kopplad vilket jag förstår är jobbigt, hon vill ju naturligtvis få sträcka ut. Och även om hon är kopplad så gäller det ju att hålla superkoll på henne för hundar är snabba på att svälja sånt dom hittar när dom går och nosar. Och så hundpensionatet som var så bra. Det är som du säger, ingen bra början på året. Men du skriver också om att ni funderar på att flytta. Jag vet ju att du frågade lite om Nora som ligger i närheten av Örebro. Det vore väl skönt att kunna flytta och komma närmare får och kanske också längre bort från stressen i Stockholmsregionen. Om man inte bor för nära en stor stad så kan man nog hitta något som inte är så dyrt heller. Jag hoppas verkligen att ni kan hitta något ställe. Vad jag förstår så jobbar ni väl enbart hemifrån och då kan man ju bo var som helst.

    Även om året inte börjat speciellt bra för dig så hoppas jag verkligen att fortsättningen på året blir bättre.

    Varma kramar
    Anita

Leave a Reply

